Erika Photography

Du ångrar bara de bilderna du aldrig tog. <3

sneakpeak...

Publicerad 2014-10-20 18:00:00 i For the moment,

Har ju tidigare nämnt att jag har ett lite hemligstämplat projekt på gång och otålig som jag är så vill jag ge er en liten sneakpeak...
För några veckor sedan blev jag tillfrågad ifall jag kunde tänka mig att fota otroliga vackra chic bloggerskan Ida-Marie Isaksson för en tidning som hon ska vara med i. Men Självklart!! Vilken dröm lixom! Måste knipa mig själv lite imellanåt för att försäkra mig om att det är på riktigt :)
Ida är verkligen lika vacker i verkligheten som på bild och det va otroligt roligt att fota henne, hon blir lixom inte dålig, det går bara inte!
Jag är otroligt tacksam för att jag fick chansen att göra detta! Jag har fjärilar i magen och längtar såååå tills tidningen kommer ut!
Tack Sofie för hooking me up!
 
Vilken tidning det är återstår för er att se då det är hemligt ett litet tag till men snart snart snart kommer den ut!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela