Erika Photography

Du ångrar bara de bilderna du aldrig tog. <3

Nya favoriter

Publicerad 2015-07-21 00:23:19 i For the moment,

Fick många nya favoriter från min senaste fotografering med vackra Andrea, hennes supersöta dotter Lily och lilla gulleGizmo. Jag va så uppspelt när jag ringde hem till min man efter fotograferingen för att berätta att jag grät några tårar av lycka. Att ha en sådan stor passion som går ända in i benmärgen och känns i varenda liten nerv i kroppen är en otrolig känsla och jag är så tacksam. 
Det va svårt för mig att välja ut några stycken att lägga upp här då jag levererade så många fler bilder än vad jag brukar. Jag kunde inte låta dom gå miste om en enda. 

Ljuset den här kvällen va helt magiskt!





































Kommentarer

Postat av: Marlen

Publicerad 2015-07-21 07:37:39

Erika, du är bara så himla duktig! Jag älskar känslan du fångar i dina bilder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela