Erika Photography

Du ångrar bara de bilderna du aldrig tog. <3

Porträttfotograferingen

Publicerad 2015-05-05 18:41:00 i For the moment,

Då va vi framme vid sista delen av bröllopet i bilder. Denna gången har jag valt att göra en film istället med några av våra underbart fina porträttfoto som bästa Emelie Ohlsson tagit. Låten i filmen är den låt som Björns kusin Julia sjöng i kyrkan, fast i orginal. Det känns nästan lite tomt och trist att avrunda och lägga ut det sista. :) Men lyckliga jag får njuta av tre andra bröllop i sommar då nära vänner och familj ska gifta sig, inte nog med det, jag har äran att får vara fotograf på samtliga oxå! Längtar!!
 
Hoppas ni gillar! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-05 19:25:36

Hej! Snubbla in på din blogg! Vilka bilder.. Helt underbara! Får mig att minnas min och min mans dag 14/2-2015 då överraska vi alla med att gifta oss istället för att ha kalas. Underbar känsla och underbar dag. Era bilder är fantastisk fina.

Postat av: Agnes

Publicerad 2015-05-05 19:39:45

Åh, så fint!

Postat av: Anna [foto]

Publicerad 2015-05-05 19:58:01

Såå fint!

Postat av: Helena

Publicerad 2015-05-07 22:27:07

Det gjorde mig så rörd, kände hur mitt hjärta slog så hårt av lyckan. Vilket fint par ni är och Gud vad vacker du är Erika! Stor kram till dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela